Articolul lunii septembrie! Felix Geodoiu-un strop de amuzament în lumea tinerilor geografi prin ONG MEMES LOVERS

26.09.2020 12:03

Articolul lunii septembrie prezintă cȃteva detalii despre creatorul paginii de Instagram ONG_Memes_Lovers, Felix Geodoiu. Acesta este un tȃnăr din județul Constanța care este cunoscut în lumea geografilor pentru meme-urile pe care le creează.

Ciclul primar şi gimnazial l-am parcurs în cadrul Şcolii Gimnaziale Nr.1 Hȃrşova. Din cauza distanței însemnate dintre localitatea natală şi municipiul Constanța, am decis să parcurg ciclul liceal tot în Hȃrşova. Aşadar, în prezent sunt elev în clasa a XI-a A, profilul matematică-informatică, la Liceul Teoretic  “Ioan Cotovu”. Ȋn aceşti ani de activitate am fost în permanență pe culmile cele mai înalte ale succesului şcolar prin performanțele obținute la diverse concursuri şi olimpiade. Cea mai pregnantă pasiune a mea, geografia, datează de la vȃrsta de 5 ani, atunci cȃnd am explorat primele hărți şi am memorat primele țări şi capitale. Totuşi, niciun rezultat notabil căpătat la acest obiect de studiu nu a venit fără ajutorul doamnelor profesoare de geografie: Gheorghe Rodica (clasele V-VII), Oprea Nicoleta (clasa a VIII-a) şi Stoian Dorina (ciclul liceal). De asemenea, sunt pasionat de o gamă largă de sporturi, printre care se numără fotbalul, unde am petrecut 5 ani la FC Viitorul/ Academia de Fotbal “Gheorghe Hagi”, respectiv şi baschetul.

Ce reprezintă această pagină de instagram

Pentru mine această pagină nu este doar un spațiu virtual în care postez memes şi primesc like-uri pe seama acestora, ci reprezintă şi un mod inovativ de comunicare şi de expunere a diferitelor idei, gȃnduri referitoare la tot ceea ce înseamnă geografie. Totodată, cred că aceasta pagină este un excelent mijloc de coeziune la nivel de comunitate prin prisma faptului că în cazul multor postări apar diverse subiecte interactive de discuție în secțiunea de comentarii.

Trebuie să menționez faptul că eu nu sunt singurul admin al paginii. Ȋn tot acest timp am avut parte de ajutorul Andreei  Samara, o colegă de lot şi totodată o bună prietenă. Din motive personale, Andreea nu a dorit să facă parte din acest articol.

Totuşi, nu am cum să afirm că pagina ne aparține nouă  în întregime. Fiecare persoană care a contribuit cu un like, cu un comentariu, ba chiar cu un meme pe care mai apoi l-am postat pe pagină, a participat la perfecționarea acestui proiect. De asemenea, am avut parte de un sprijin enorm din partea multor ONG-işti, dintre care îl menționez pe  Andrei  Panțir, deoarece acesta a devenit un adevărat colaborator datorită meme-urilor şi ideilor pe care le-a furnizat.

Cum a luat naştere acest proiect

La început nu am tratat cu seriozitate acest concept. Nu cred că multă lume ştie, dar aceasta nu este prima pagină de memes pe care am deschis-o. La mijlocul lunii mai a anului 2019, eu împreună cu lotul Județului Constanța am realizat pagina intitulată „Smart memes for idiot geographers”. La momentul respectiv, tot ceea ce doream era să ne distrăm pe seama meme-urilor stȃngace pe care le cream. Mai apoi, atunci cȃnd am ințeles că putem realiza mult mai multe cu o idee ca aceasta, Andreea şi cu mine am decis să o luăm de la capăt cu un cont nou. După cum am spus şi mai devreme, ceea ce ne dorim e ca acest proiect să coalizeze întreaga comunitate geografică.

Realizarea unui meme

Din punctul meu de vedere, gȃndirea şi realizarea unui meme pot fi uşor confundate. Odată ce ideea este pusă la punct în minte, nu mai am decȃt să o transpun în mediul virtual prin intermediul unei aplicații de photoshop. Această etapă este doar o formalitate.  Practic, totul ține de inspirația de moment şi bineînțeles de amintirile mai mult sau mai puțin plăcute de la ONG. Contrar opiniei preconcepute de  numeroasele persoane cu care am discutat despre acest subiect, în minte uneltesc direct aspectul final al meme-ului, atȃt textul cȃt şi imaginea aferentă acestuia, nu doar una dintre componente.  Cu siguranță, sunt cazuri în care aspectul final gȃndit nu corespunde cu cel pe care l-am obținut pe telefon. Cȃteodată sunt nevoit să aduc anumite modificări din diverse motive. Totuşi, în mare parte, acesta este procesul întocmirii unui meme.

Studiul şi aprofundarea - o cale a succesului geografic

Ȋn opinia mea, geografia ajută la dezvoltarea prosperă a fiecărei persoane care alege să îşi dedice din timp în scopul studierii subiectului. Odată pătruns în acest univers ştiințific, descoperi orizonturi accesibile doar celor ce aleg această cale, ințelegi aspecte ale lumii înconjurătoare, iți pregăteşti  mintea pentru diverse încercări. Aşadar, îi incurajez atȃt pe cei care sunt la început de drum, cȃt şi pe cei care încă nu au luat în considerare această oportunitate să studieze şi să aprofundeze cȃt mai mult acest subiect şi de asemenea  să aspire la cȃt mai multe performanțe. Fiecare efort merită din plin!

Vizualizati si votati aici meme-ul preferat!

Autor: Andrei BRISC

Articolul lunii septembrie! Felix Geodoiu-un strop de amuzament în lumea tinerilor geografi prin ONG MEMES LOVERS

Niciun comentariu găsit.

Comentariu nou

Buletin informativ

Înscrieți-vă la buletinul nostru informativ:

Contact

Contact

Andrei BRISC Zalau / Cluj-Napoca 0732606983 andrei.brisc01@gmail.com contact@geoandrei.com